elstieha
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elstieha

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )

3 مشترك

ما رايك فى هذه الحملة وهل تعتقد نجاحها ؟(مع التعليق)
 فكرة جيدة وسوف تنجح وسادعمها
 فكرة جيدة وسوف تنجح ولكن لن ادعمها
 فكرة جيدة ولكن لن تنجح
 ملهاش لزمة
استعرض النتائج
كاتب الموضوعرسالة
M.Ragheb
مبتكر

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Empty
مُساهمةموضوع: حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )   حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 4:51 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

دعوة للنجاح ...........
ايوه دعوة للنجاح .........
ده اسم حمليتنا وبرنامجنا السنة دى دعوة للنجاح
الحملة التى انتظرها الكثير للنهوض بكلية تجارة
وهتبدا حملتنا وبرنامجنا بداية من العام الدراسى 2008/2009 ايوة السنة دى وانت هتشارك فيها هتستنى ايى تانى ان الاوان ننهض بكلية تجارة كليتنا
وعشان كده لازم نبدا بالتنمية البشرية لطلاب كلية تجارة
لنجعل من كلية تجارة مركز لاخراج الناجحين وليس الفاشلين
المتفائلين وليس المتشائمين

فالنجعل عام 2008/2009 اكبر نسبة نجاح لطلبة كلية تجارة على مدار السنين السابقة
ايوة اكبر نسبة نجاح الملاحظ ان نسبة النجاح كل سنة بتقل بس كفاية كده قوى وهنبدا من السنة دى انسى الى فات وابدا من جديد ابدا معنــــــأ ..........

هنوضح ازاى تقدر تحدد حياتك وتخطط لمستقبلك ازاى توجة نفسك وازاى تذاكروخاصتا ازاى تذاكر بتكون مشكلة عند الدفعة الجديدة وازاى تعرف نظام المادة الى امامك والدكتور عاوز منك اية و...و....الخ ....يعنى من الاخر ازاى تتخرج تشتغل.

تابعنا وخليك دايما معانا هتعرف كل حاجة فى وقتها خطوة بخطوة هننهض بكليتنا وهتكون احسن كلية ان شا ء الله والحملة دى مش على النت بس لا دى كمان هتشوفها فى كلية تجارة والمفاجاة سيتم تدعيمها من الدكاترة ان شاء الله والاعلان عنها .

لو غيرك مش عارف عرفه وخلية يبدا معانا لو لك حد فى كلية تجارة قولة يبدا معانا يعنى دايما خلى صوتك معانا

ابدا معانا --------------- ابدا من الان ويا بيت تشارك برايك واقتراحاتك

عاوز اشوف ردودكم واعرف اقتراحتكم وارائكم عاوزكم تكونوا ايجابيين وعاوز الى يطلع يقولى انا هشارك معاك انا هبدا معاك بلاش تكون سلبى حتى لو مش عجباك الحملة ومعتقد ان ملهاش لزمة متمشيش شارك برايك وقولى مش عاجباك لية او لية مش هتشارك وممكن تفيدنا برايك
قولوا للناس عرفوها ان الحملة بدات حملة دعوة للنجاح وباذن الله هتشوفوا اللوجوا بتاع الحملة هنزلة على المنتدى ويا رب يعجبكم
شكر خاص لكل من ساندنا فى هذه الحملة

اخوكم : محمود راغب
m_ragheb_2@yahoo.com
freeman_forever2@hotmail.com
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )   حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 5:06 pm

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) 2458728137_64eccb59b0_o

وانا معاك ان شاء الله واكتبنى فى ورقك

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) 2459580250_bf2f23a7a6_o
https://sma4us.yoo7.com
احمد علام
مبتكر

مُساهمةموضوع: رد: حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )   حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 5:55 am

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Zamalek%202ايوه يراغب انا معاك بي انا مش التلك فيه شوية نحو عايز يتصلح ييييييييييييييييييييه تانى
احمد علام
مبتكر

مُساهمةموضوع: رد: حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )   حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 6:01 am

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا ) Zamale10

حملة دعوة للنجاح !! (شارك معنا )
صفحة 1 من اصل 1